Przygotuj się

REZERWACJE, UBEZPIECZENIA, BAGAŻ, CENA

Jak mogę zapisać się na wycieczkę?

Wchodząc na naszą stronę internetową możesz wyszukać interesującą Cię wycieczkę i kliknąć Rezerwuj. Po wypełnieniu formularza potwierdzimy Twoją rezerwację, a na maila otrzymasz komplet dokumentów wraz z umową. Znajduje się tam informacja o datach poszczególnych wpłat oraz numer konta. Wpłata zaliczki jest potwierdzeniem udziału w imprezie.

Jaka jest wysokość zaliczki?

Zaliczka wynosi ok. 40% ceny wyjazdu i należy ją wpłacić do 24 godzin od czasu potwierdzenia rezerwacji. Wraz z zaliczką należy opłacić dodatkowo wybrane świadczenia takie jak np. bagaż, dod. ubezpieczenie, pokój jednoosobowy. Druga rata jest płatna 40 dni przed rozpoczęciem imprezy.

Czy cena może ulec zmianie po zapisaniu się?

Po zapisaniu się na wycieczkę – opłaceniu zaliczki, Twoja cena nie ulega zmianie. Na stronie cena wycieczki może wzrosnąć lub zmniejszyć się w zależności od aktualnej promocji.

Dlaczego cena pielgrzymki różni się w zależności od miasta wylotowego?

Jest to uzależnione od ceny przelotów z danego portu lotniczego.

Czy po opłaceniu pielgrzymki można zmienić nazwisko uczestnika?

Tak, lecz wiąże się to z opłatą zmiany nazwiska w liniach lotniczych. Wysokość opłaty jest uzależniona od kierunku i przewoźnika.

Czy jest zniżka dla dzieci?

Jest to zależne od wybranego kierunku. Nie we wszystkich krajach dzieci otrzymują zniżkę. Linie lotnicze nie oferują zniżek dla dzieci powyżej 2 r.ż. Prosimy o kontakt z biurem w celu ustalenia ceny.

W jakich sytuacjach przysługuje rabat?

Rabat jest przyznawany naszym stałym klientom od trzeciego wyjazdu. Można również wygrać kupony rabatowe podczas naszych konkursów na profilu facebookowym. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, gdzie znajdziecie oferty last minute oraz first minute.

Co to jest ubezpieczenie od kosztów rezygnacji? Jaki okres ono obejmuje?

Jest to ubezpieczenie, które działa do momentu rozpoczęcia wycieczki. Jeżeli z przyczyn zdrowotnych nie będziesz mógł uczestniczyć w wycieczce (niezbędny dokument lekarski potwierdzający taki fakt), możesz ubiegać się o zwrot 100% kosztów u ubezpieczyciela – Signal Iduna.

Czy zwracane jest 100% środków w przypadku wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji?

Decyduje o tym ubezpieczyciel. Jeżeli warunki wypisane szczegółowo w OWU są spełnione, całość kwoty zostaje zwrócona.

Kiedy można zrezygnować z wycieczki?

Zrezygnować z wyjazdu możesz w każdym momencie, jednak wpłata zaliczki jest potwierdzeniem udziału. Po wpłacie rozpoczynamy rezerwacje świadczeń, dlatego rezygnacja bezkosztowa nie jest już możliwa. Po otrzymaniu pisemnej rezygnacji obliczamy wysokość poniesionych kosztów i informujemy Cię o możliwym zwrocie.

Co to jest bagaż podręczny?

Jest to bagaż, który zabieramy ze sobą do samolotu. Możesz zostać poproszony o pozostawienie bagażu przed samolotem, jeżeli przewoźnik zdecyduje, iż z powodu pełnej maszyny bagaże będą przewożone w luku. Bagaże będą do odebrania na taśmie bagażowej po wylądowaniu. Płyny muszą się znajdować w pojemnikach o  pojemności do 100 ml wszystkie muszą znajdować się w strunowej przezroczystej torebce. Łączna ilość płynów nie może przekraczać 1 litra. W bagażu podręcznym nie można przewozić także ostrych przedmiotów. Należy przestrzegać wymiarów podanych przy rezerwacji w celu uniknięcia opłat na lotnisku. Więcej na temat przedmiotów dozwolonych i niedozwolonych w bagażu podręcznym przeczytasz na stronie ULC: http://www.ulc.gov.pl/pl/prawa-pasazera/poradnik-dla-pasazerow/972-bagaz

Jakie są wymiary bagażu podręcznego?

Bagaż podręczny różni się w zależności od miasta wylotowego i docelowego. Szczegółowe informacje znajdziesz w programie wycieczki

Co to jest bagaż rejestrowany?

Jest to bagaż, który nadajemy przed wylotem przy odpowiednim stanowisku i po wylądowaniu odbieramy go z taśmy bagażowej. Bagaż rejestrowany ma ograniczenia kilogramowe, których należy przestrzegać w celu uniknięcia dodatkowej opłaty na lotnisku.

Czy do samolotu można zabrać kijki do nordic walkingu?

Tak, ale muszą mieścić się w bagażu.

NASZE KIERUNKI

Jaki jest przedział wiekowy uczestników?

Na nasze wycieczki jeżdżą dzieci, rodziny, dorośli, osoby w wieku dojrzałym. Coraz częściej spotkać można młode małżeństwa czy grupę znajomych.

Kiedy otrzymam szczegółowe informacje dot. wyjazdu?

Około tydzień przed wyjazdem wyślemy do Ciebie potwierdzenie, gdzie znajdziecie miejsce i godzinę zbiórki, telefon do przewodnika oraz informacje praktyczne.

Czy na lotnisku spotkamy się z przewodnikiem?

Jest to uzależnione od kierunku wyjazdu. Jeżeli grupa zbiera się w jednym mieście wylotowym, poleci z pilotem lub przewodnikiem. W przypadku kilku miast wylotowych na każdym lotnisku grupa spotyka się z naszym przedstawicielem, który przekazuje bilety, pakiety startowe oraz wszelkie niezbędne informacje. Jeżeli z danego lotniska zebrała się mała grupa osób, skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie i przekażemy szczegóły dotyczące otrzymania kart pokładowych.

Czy w hotelach są suszarki oraz ręczniki?

W większości hoteli suszarki znajdują się w każdym pokoju. Jeżeli nie ma jej w pokoju, jest do wypożyczenia na recepcji. Ręczniki są w każdym hotelu we wszystkich pokojach.

Czy jest wolny czas w trakcie programu?

Ilość czasu wolnego jest uzależniona od programu do zrealizowania w konkretny dzień. Jeżeli jest to możliwe, przewodnik wyznacza czas wolny na zjedzenie lunchu oraz zakup pamiątek.

Jakie dokumenty należy posiadać, by polecieć do Izraela?

Wyjazd do Izraela jest możliwy tylko na podstawie ważnego paszportu. Dokument musi być ważny przynajmniej 6 miesięcy licząc od daty powrotu z Izraela (czyli przy wyjeździe trwającym od 10 do 18 marca, paszport musi być ważny min. do 18 września danego roku).

Czy mając pieczątkę z innego kraju w paszporcie mogę lecieć do Izraela?

W paszporcie nie można posiadać śladów pobytu w Libanie, Syrii, Iranie, Indonezji i Arabii Saudyjskiej.

Czy muszę dodatkowo ubezpieczyć się przed wyjazdem do Izraela?

Cena naszych wycieczek zawiera podstawowe ubezpieczenie pokrywające koszty leczenia również w przypadku występowania u uczestnika chorób przewlekłych. Jednak ze względu na wyższe koszty pobytu lub zabiegów w izraelskich szpitalach warto rozważyć wykupienie u nas wyższego wariantu ubezpieczenia.

Jaka strefa czasowa jest w Izraelu?

Izrael jest położony w innej strefie czasowej niż Polska. Podróżując do tego kraju należy pamiętać, aby przestawić zegarek o jedną godzinę do przodu, czyli np.: w Polsce jest godzina 12:00, a w Izraelu godzina 13:00.

Jaką walutą mogę płacić w Izraelu?

Można płacić walutą lokalną NIS (Nowe Szekle Izraelskie) lub USD (dolarami amerykańskimi). Zalecamy zabranie małych nominałów w celu łatwiejszego zakup drobnych produktów. Polską walutę na dolary należy wymienić jeszcze w Polsce.

Czy podczas wycieczki w Izraelu należy mieć nakrycie na głowę lub długie spodnie?

Nie, jednak poruszając się po ulicach, warto zakrywać dekolt, ramiona i nogi. Natomiast wchodząc do obiektów sakralnych koniecznie musimy mieć zakryte ramiona (t-shirt lub chustka), a spódnice lub spodnie powinny sięgać poniżej kolan.

Co należy spakować ze sobą na wycieczkę do Izraela?

Należy zabrać ze sobą wygodne buty najlepiej z płaską podeszwą, w podróży od kwietnia do września przewiewne i lekkie ubrania (np. koszulki, spodenki, sukienki), okulary przeciwsłoneczne, krem z filtrem UV oraz nakrycie głowy chroniące przed słońcem (kapelusz lub czapeczkę z daszkiem), w pozostałych miesiącach – kurtkę, cieplejsze ubrania (np. bluzy, spodnie) oraz parasol. Warto zabrać ze sobą niezbędny zestaw do higieny osobistej (np. szampon, żel pod prysznic, szczoteczkę i pastę do zębów o pojemnościach zależnych od wymiarów wykupionego bagażu).

Czy w hotelach w Izraelu i Palestynie są suszarki i ręczniki?

Tak, ręczniki są w każdym hotelu we wszystkich pokojach. Suszarki są w pokoju lub do wypożyczenia na recepcji.

Jakie posiłki są serwowane w Izraelu i Palestynie?

Jest to bufet o szerokim wyborze dań, serwujący kuchnię europejską i bliskowschodnią. Obiadokolacje podawane są na ciepło oprócz dnia przylotu, jeżeli lądowanie jest w późnych godzinach wieczornych. Na śniadanie dostępne są soki, woda, kawa oraz herbata. Na kolacji – woda.

Jakie dokumenty należy posiadać, by polecieć do Włoch?

Wyjazd do Włoch jest możliwy na podstawie ważnego dowodu osobistego lub paszportu. Bezwizowo mogą przebywać na terytorium kraju do 90 dni (niezależnie od celu wyjazdu).

Czy muszę dodatkowo ubezpieczyć się przed wyjazdem do Włoch?

Cena naszych wycieczek zawiera podstawowe ubezpieczenie pokrywające koszty leczenia również w przypadku występowania u uczestnika chorób przewlekłych. Jednak ze względu na wyższe koszty pobytu lub zabiegów we włoskich szpitalach warto rozważyć wykupienie u nas wyższego wariantu ubezpieczenia. Zalecamy również wyrobienie w NFZ Europejskiej  Karty  Ubezpieczenia  Zdrowotnego  (EKUZ), której posiadacze mogą skorzystać z nieodpłatnej opieki zdrowotnej w państwach członkowskich UE i EFTA.

Jaka strefa czasowa jest we Włoszech?

Włochy są położone w tej samej strefie czasowej co Polska.

Jaką walutą mogę płacić we Włoszech?

Obowiązującą walutą we Włoszech jest euro.

Czy lecąc do Włoch podczas wycieczki należy mieć nakrycie na głowę lub długie spodnie?

Nie. Należy jednak pamiętać, że zwiedzamy miejsca święte. Wchodząc do kościołów musimy mieć zakryte ramiona (t-shirt lub chustka), a spódnice lub spodnie powinny sięgać poniżej kolan.

Czy w hotelach we Włoszech są suszarki i ręczniki?

Tak, ręczniki są w każdym hotelu we wszystkich pokojach. Suszarki są w pokoju lub do wypożyczenia na recepcji.

Jakie posiłki są serwowane we Włoszech?

Śniadania są zwykle serwowane i są to śniadania wzmocnione (chleb, wędlina, ser, pomidor, coś słodkiego, masło, dżem). Do picia zawsze jest kawa, herbata zazwyczaj. Jeśli są bufety śniadaniowe, wtedy zazwyczaj wszystko jest podawane na słodko – we włoskim stylu. Kolacje są zazwyczaj 3-daniowe. Na pierwsze danie makaron/ ewentualnie zupa, na drugie mięso lub ryba z dodatkami, a na trzecie deser lub owoc.

Jakie dokumenty należy posiadać, by polecieć do Portugalii?

Wyjazd do Portugalii jest możliwy na podstawie ważnego dowodu osobistego lub paszportu. Bezwizowo mogą przebywać na terytorium kraju do 90 dni (niezależnie od celu wyjazdu).

Czy muszę dodatkowo ubezpieczyć się przed wyjazdem do Portugalii?

Cena naszych wycieczek zawiera podstawowe ubezpieczenie pokrywające koszty leczenia również w przypadku występowania u uczestnika chorób przewlekłych. Jednak ze względu na wyższe koszty pobytu lub zabiegów we włoskich szpitalach warto rozważyć wykupienie u nas wyższego wariantu ubezpieczenia. Zalecamy również wyrobienie w NFZ Europejskiej  Karty  Ubezpieczenia  Zdrowotnego  (EKUZ), której posiadacze mogą skorzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej w państwach należących do UE i EFTA.

Jaka strefa czasowa jest w Portugalii?

Portugalia jest położona w innej strefie czasowej niż Polska. Podróżując do tego kraju należy pamiętać, aby przestawić zegarek o jedną godzinę do tyłu, czyli np.: w Polsce jest godzina 13:00, a w Portugalii godzina 12:00.

Jaką walutą mogę płacić w Portugalii?

Obowiązującą walutą w Portugalii jest euro.

Czy lecąc do Portugalii podczas wycieczki należy mieć nakrycie na głowę lub długie spodnie?

Nie. Należy jednak pamiętać, że zwiedzamy miejsca święte. Wchodząc do kościołów musimy mieć zakryte ramiona (t-shirt lub chustka), a spódnice lub spodnie powinny sięgać poniżej kolan.

Czy w hotelach w Portugalii są suszarki i ręczniki?

Tak, ręczniki są w każdym hotelu we wszystkich pokojach. Suszarki są w pokoju lub do wypożyczenia na recepcji.

Jakie posiłki są serwowane w Portugalii?

Na śniadanie zawsze jest obfity bufet. Występują na nim zarówno dania na ciepło, zimno, jak i na słodko. Kolacja zazwyczaj jest w formie bufetu, jednak w niektórych hotelach zdarzają się kolacje serwowane.

© Copyright 2020. All rights reserved. Powered by

Dylas Creation Lab
MENU